2010-09-28

Tack

Vill tacka för de som kryssade mig till KF. Och även berätta att jag med all säkerhet är inne, då vi har 8mandat och jag stod på 7e plats, vilket också nu är bekräftat via valmyndigheten.

Så efter årsskiftet börjar jag mitt nya uppdrag, vilket ska bli riktigt kul.

Men nu inför årsskiftet pågår förhandlingarna kring de valtekniska samarbetena. Och vi i partiet har våra tankar nu är det upp till förhandlingsgruppen att förhandla med våra samarbetes partners. Jag återkommer helt enkelt när detta är slutfört.

2 kommentarer:

Janet sa...

Riktigt kul att du kom in, även om vi kanske tycker lite annorlunda :)

Ni ungdomar behövs!! dom gamla stofilerna är kvar i gamla konservativa tänkanden och det behövs någon som har lite nytänkande i kommunen!!

Unknown sa...

Alla kan inte tycka lika.

Det ska bli riktigt kul att börja arbetet. Det första är att inte låta vårt oppositionsråd bekostas utav skattebetalarna utan av sänkta arvoden från de andra uppdragen.