2011-01-20

Möte+Utbildning

I eftermiddag ska kommunfullmäktiges presidium och beredningarnas presidium träffas. För att gå igenom styrdokumentation arbetsätt och uppdrag, det ska bli spännande. För då kan äntligen arbetet börja för att få fram ett bättre Bromölla. Efter det mötet är det utbildning för alla kommunens förtroendevalda som gäller.

Och därefter ska jag besöka "Vår folkomröstning Bromölla" för att se om jag blir något klockare på vilka riktlinjer det projektet faktiskt tänker följa. Grundidéen är fin, beroende på utformningen ska jag sedan komma fram till vad jag tycker om projektet i sin helhet. Ska bli kul även detta.

Förutom denna politiska dag hoppas jag få ett kärt återseende av en vän som inte längre är i min närhet varje dag.

En toppen torsdag hoppas jag!

Inga kommentarer: